linusnyaaventyr.blogg.se

Nu så!

Publicerad 2013-10-02 19:59:00 i Allmänt,

Äntligen blir det verklighet utav alla planer.

Den 6'e Oktober åker jag med färjan till Tallinn, för att vi sedan ska börja röra oss neråt.

Här hemma så har jag städat genom hela lägenheten, tvättat, diskat. Har börjat plocka fram alla kläder jag ska ha. Blir kängor, långkalsonger, långkalsonger, långkalsonger och tjocka tröjor.
Det enda jag behöver införskaffa egentligen är lite nya böcker som jag kan roa mig med, samt föra över lite filmer/serier till en hårddisk.

Sen lite utav det nödvändiga, jag blir ju trots allt ute ett tag men jag får allt hoppas att det finns nödvändigheter att köpa längs vägen.

Åker som sagt färjan själv, så om det är någon som ska åka den på söndag och vill ta en öl så får ni gärna göra det med mig. Annars kommer jag sitta där i baren helt själv och bara se fram emot det som komma skall.

Nej, nu är det dags att laga lite mat. Tänker laga potatis, fläskfile och bea-sås. Smaskens, kommer inte bli så mycket sånt när vi är ute.

I alla fall, kommer försöka blogga varenda dag. Kommer även lägga upp bilder längs vägen och kommer definitivt säga till om vi råkar bli mördade!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-10-02 20:16:03

Gott - det kunde ha blivit hej-då-middag 😉
Lycka till nu - jag kör dig till båten på söndag!
Kram från oss alla

Postat av: Farmor

Publicerad 2013-10-02 20:45:41

Lycka till Linus! och jag ser fram mot nya inlägg,spännande att få följa med :)
Håller tummarna att allt går bra

Kram Farmor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela