linusnyaaventyr.blogg.se

Nya äventyr frodas.

Publicerad 2013-09-29 15:00:34 i Allmänt,

Hej och väkommen till mina nya blogg.
 
Den här gången så är det äventyr i Östeuropa och vidare som gäller.
Jag har fått ett fantastiskt jobberbjudande och en möjlighet, både jobbvis och även som kommer få mig att växa och inse vad livet har att ge.
 
Jag har länge funderat på att flytta iväg och börja om någonstans igen, har haft väldigt många motgångar senaste året men nu börjar det ljusna igen.
 
Jobbet jag kommer ha är genom - 
www.roadtochange.eu (Gå gärna in och läs, för att du ska få en mer inblick.)
 
Roadtochange är en stiftelse som vill öppna Europas ögon för Sexual Child Abuse.
Jag kommer jobba med en fantastisk människa, Matty. Han har själv blivit utsatt för Child abuse och han har så mycket att berätta, det är helt fascinerande.
Matty är från Skottland och är en sångare, låtskrivare, programledare och har även skrivit flera pjäser som har spelats på Londons teatrar.
 
Det jag kommer göra är att ta hand om kommunikationen med alla tidningar/press innan vi kommer in i varje stad. Jag kommer även köra husbilen och se till att allting fungerar för Matty medans han går (Ja, han ska gå genom hela Europa). 
 
Så mitt arbete börjar den 9'e Oktober då jag ska hoppa på färjan till Finland (åker själv) och sedan börjar han gå från Finland och ner mot Tallin och sen ner mot alla andra.
Beroende på hur bra det går, så får vi se hur länge jag stannar med på resan. Just nu, det enda som hindrar mig från att vara med hela tiden är att jag har en lägenhet men den kan jag hyra ut. Så vi får se.
 
I alla fall, det här ser jag fram emot som tusan. Kommer bli fantastiskt. Och satan vilken möjlighet! 
 
Linus

Kommentarer

Postat av: Världens Bästa Eva

Publicerad 2013-09-29 15:54:10

Va KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL Linus!!!!! Helskönt beslut. Kommer hålla tummarna för dig och kommer fortsätta läsa ;-)
Ge Europa vad den tål nu :-)
Lycka till, Eva

Postat av: Tomas Segebo

Publicerad 2013-09-29 15:59:40

Härligt Linus!

Faan vad roligt & njut av tiden du kommer ha, bra musik & positiva tankar!
Jag VET att du är en grym kille som fixar ALLT när du bestämmer dig till 100% ;)
Om Matty slöar till så får du köra "Born to run" :)
/Tomas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela